ن الکی نیست ولی از ۴_۵ سانت ب بعد اماده زایمانه
برامن حس میکنم یکسانت بازه اقدام بودم 4روز مونده به موعدم...حالا هی بیایین بگین از کجا فهمیدی🤔فهمیدم دیگه روندش خودتون بلدین ...
هربدنی باهم فرق داره به اینجا کار نگیر یکی دیر باز میشه بادوسانت یکی زودی به ده سانت میرسه
من زایمان قبلیم با ۲سانت بستری شدم ۳ساعت بعد به دنیا اومد
ورزش کن بزار پیشرفت کنه کم نشه
من سربچه اولم رفتم باانقباض دوسانت بازبودم اومدم خونه ده روز بعد زایمان کردم
الکی نیس اما اگه منظورت درد یا امادگی زایمانه از ۵به بعد اینا تقریبا خوبه
یعنی بازه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.