آب انار بدم ب دخترم؟؟؟

۵ پاسخ

ضرر نداره ولی یبوست میاره زیادیش اگه یبوست ندارد بهش بده

من از ۶ ماهگی انار میزارم داخل پستونک میوه خوری پسرم خودش میخوره

من زیاد دادم
ما امار میخوریم چنان ذوقی داره آبشو میگیریم بهش میدیم

در حد چند قطره اگه شیرینه

نه نده ضررداره

سوال های مرتبط

مامان رونیا مامان رونیا ۱ سالگی
مامان لیلیا مامان لیلیا ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۶ ماهگی
مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی
مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان mahak مامان mahak ۱ سالگی