۹ پاسخ

سفالیک یعنی سر بچه پایینه و پاهاش بالاست تو بریچ یعنی پاهاش پایین و نزدیک واژنه و سرش بالاست

بمن تو آنومالی گفت سفالیک

ملاک اینه چی پایین باشه . اگر سرش پایین باشه برای خروج سفالیک ک خوبه . اگر پاهاش باشه بریچ هست ک میره سزارین .

بریچ به پا سفالیک باسر اگر با پا باشه یعنی بریچ باید سزارین کنی آخرین سونو ۳۴ هفته مشخص میشه

بریچ با پا پایینه سزارین
سفالیک سر پایی مناسب طبیعی
آخر هفته ۳۶دیگ قطعی میگن

هرموقع سونو رشد بری بهت میگن،
سفالیک یعنی سربچه پایینه و زایمان طبیعی میتونی انجام بدی، بریچ سر بچه بالاس وسزاجباری میکنن

بریچ یعنی با پا پایینه، سفالیک یعنی سرش پایینه، با سر پایین باشه زایمان طبیعی و راحته

سفالیک یعنی باسر هستش
بریچ یعنی با پا هستش

فکر کنم از 28 هفته به بعد بریچ یعنی سرش بالا هست سفالیک سرش پایینه

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد