۵ پاسخ

منم امروز زدم بچه کم تکون میخوره نگران نباش فقط خیلی اب بخور شیرینی هم نخور

عزیزم امپول بتا رو بهتون برای چی دادن؟
من انقباض دارم گاهییی اونم خیلی کم زایمان اولمم زودرس بوده بخاطر دوقلویی الان ممکنه بتا بده دکتر بهم ؟

این آمپول رو همه باید بزنیم؟برای چیه؟

هعی خدا منم امروز ۳ تا بتا زدم
حرکاتش کم شده🥲

تا دو سه روز عادیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی