۸ پاسخ

عکس بچه را بردار از سر پروفایلت ادم عاقل

مامان پرهام نده ۳۰۰ بار بهت گفتم نده

حساسیت داره دیگه نده بهش

چون بادام زمینی حساسیت زا هستش، و بهتره زیر 3 سال هم ندی کلا

نده اصلا پسر منم ذرت میخوره اسهال میشه …حساسیت دارن

دختر منم تا میخوره اسهال میشه

حساسیت داره نده

خب نده بهش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان فرشته های کوچک مامان فرشته های کوچک ۳ سالگی