سنی که سنو گرافی میگی برای بچه درسته یا باید از روی آخرین پریودی حساب کرد؟

۶ پاسخ

سونو ان تی دقیقه

من تو‌سنو اول و‌حساب خودم بکی بود ولی بقیش ی هفته جلوتر بود‌دیگه طبق سونو زدم

من تو اولین سونوگرافی که رفتم با اون حساب میکنم دکترم هم اونوحساب میکنه

سونو ان تی دقیقه

از روی سونوی ان تی باید حساب کنی

سونو مهمه عزیزم دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری