اولین سونو بعداز سرکلاژ شکمی هست یا واژینال؟

۳ پاسخ

من یکماه بعد سرکلاژم رفتم گفت دگ واژینال نمیکنیم خطرناکه شکمی کرد

عزیزم استراحتت چطوریه؟طول سرویکس چندبود

من اولیش رو شکمی دادم بعد ۱ماه باید واژینال بدم دقیق ببینن طول رو

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی
خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وششم بارداری