اولین سونو بعد سرکلاژ، شکمی هست یا واژینال؟؟

۳ پاسخ

مال من شکمی بود

شکمی بود مال من

من خودم گیر دادم به دکتر که واژینال بکنه که ببینم سرویکسم در چه حالیه،اخه شکمی اصلا دقیق نیست

سوال های مرتبط

خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری