خانوما واکسن یک سالگی هم مثل بقیه ماها سخته؟

۵ پاسخ

نه اصلاااا نه درد داره نه تب و سختی خیلی سبکه

هیچ علایمی نداره

نه خیلی سبکه

خیلی سبکه من به دخترم مسکن هم ندادم

اکثرا گفتن سبکه نیاز ب مسکن هم نیست
بدن هربچه ای متفاوته
دخترمن سرواکسن یک سالگی یک هفته تب داشت
تا چهارصبح بیدار بود انرژی داشت نمیخابید
عجیب غریب شده بود😂

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان مامان هانا🤍🥺 مامان مامان هانا🤍🥺 ۱ سالگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی