۲۳ پاسخ

حالا نوشته چهار روز دیگ باید تکرار شود بازم فردا ب دکترم زنگ بزنم

منفی شد

جواب نگرفتین؟

چقدر شماها مهربونید واقعا دستتون درد نکنه خدا دلتونو شاد کنه
ازمایش دادم عزیزانم ساعت دو ب بعد جوابش میاد

انشالله به حق ضامن آهو مثبتی🥹❤️🫶🏻
و وقتی بدنیا اومد انشالله باهاش بری پابوس آقا😍

انشالله مثبته

انشالله به حق آبروی حضرت زهرا که باردار باشی

خدا هواتو داره انشاالله مثبتی

امیدوارم مثبت باشهههه

ایشالله ک مثبت باشه قشنگم

🤲🏻🤲🏻🤲🏻

ایشالا که مثبت باشه

انشالله با خبرای خوب بیای عزیزم

انشالله که مثبت باشه برای منم دعاکن

مثبته انشاالله

ان شاا...مثبتی

ان شاالله مثبته عزیزم ❤️

برات صلوات فرستادم انشالله مثبتی

ایشالا مثبته

انشاالله مثبت میشی عزیزم🤲

ان شاءالله مثبتی 🥹

بیبی چک مثبت شده؟ ایشالا هرچی خیره 🩵

به حق امام حسین مثبتع میشه 🥲🥲🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته سیزدهم بارداری