۲ پاسخ

من دوستم نشتی داشت یه هفته بستریش کردن بهتر شد ولی خونریزی کرد مجبور شدن زایمانش رو‌جلو بندازن الان بچش تو دستگاه هست البته اینم بگم ب خاطرنشتی زایمان نکرد از یه چیزی ترسیده بود خون ریزی کرد

بستریت میکنن تا ۳۴هفته نگهت میدارن بعد زایمان انشالله

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد