خانوما قهوه توشیردهی میش خورد

۴ پاسخ

نه نخور ب شیرت میزنه 🤣من ک از حاملگی دیگ ترک کردم قهوه رو الان گفتی یادم افتادعه من ک بچه شیر نمیدم عههههه خیلی وقته لب ب قهوه نزدم

دکتر پسرم گفت اصلا نخور قهوه و نسکافه و کاکائو و دلستر و نوشابه
چایی هم کم و کمرنگ بخور

پا به پای تو بیدار میمونه

,اگر رفلاکس داره نه
اگرم نداره باعث بیخوابیش میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان کارن و کاوان🥰 مامان کارن و کاوان🥰 ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی