اومدم سونو برام دعا کنید بچم سالم باشه. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

تصویر
۱۳ پاسخ

ان شاءالله عزیزم

انشاالله سالمه😍

انشالله سالمه
دقیقا الان چندهفتته رفتی سونو؟

امیدوارم سالم باشه😍

انشالله که سالمه عزیزمم

انشالله عزیزم

ای جانم. ایشالا سالمه. هفته ۱۳ برای چی رفتی سونو؟

انشالله که همه چی خوب پیش میره

سونو انتی و غربالگری خیلی پر استرسه

انشالله

انشاالله صیح و سالمه توکل به خدا کن عزیزم

ان شاالله سالمه عزیزم

انشالله که صحیح و سالمه ♥️♥️♥️

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری