خانما من اومدم سونو تروخدا دعا کنید بچم صحیح و سالم باشه

۷ پاسخ

انشااله با خبر خوب بیای

ممنون ازتون ❤️ همه چی اوکی بود🥹

زود نرفتی؟

انشالله قشنگم دل شاد بشی نی نی خوب باشه🤲

منم اومدم انومالی الان
ایشالله همه چی اوکی عزیزم

انشالا خوش خبر بیایی عزیزم

انشالله ک دلت شاد باشه و بچت سالم❤️

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگی 🥹 مامان نخود فرنگی 🥹 هفته نهم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان رستا و مهوا🎀 مامان رستا و مهوا🎀 روزهای ابتدایی تولد