۳ پاسخ

واسه کسی که دهانه رحمش تا موقع زایمان باز نمیشه انجام میشه و خیلی درد داره🫠
من انجام دادم سر بچه قبلیم و ۳ سانت شدم دیگه رفتم زایشگاه

دست میزارن داخل ببینن چقد باز شده

من دکتر برام انجام داد
۲فینگر بودم 🥲

سوال های مرتبط