۹ پاسخ

همه ی بچه ها اینطورین چون هنوز نرمی عضلات دارن بعد از سه سالگی ب مرور صاف میشه اگر نشد اونوقت باید اقدام کرد

نه تا هفت سالگی طبیعیه

والا من هیچ مشکلی نمیبینم خب مگه پاهای بقیه بچه ها چطوریه!

نبابا بذار بزرگ تر بشه هنوز کوچیکن و ضعیف عضله و گوشتی ندارن

اره
ایرادش اینه که جای یه گاز رو پاش خالیه😜

اینو بهش میگن حالت ایکس

من پسرم همینشکلن پیش متخصص ارتوپد کوکان بردم ب علت کمبود ویتامین دی تاکید بر خوردن تخم مرغ و کره و ماهی داشتن

حالت دبلیو میشینه؟

پسر منم اونجوریه زانو هاش انگار رفته تو نمیدونم دیگ مشکل دارن یا نه

سوال های مرتبط

مامان ❤️قلبم❤️ مامان ❤️قلبم❤️ ۳ سالگی
مامان گل پسرا👬 مامان گل پسرا👬 ۵ سالگی