سلام چیکار کنم برم خونه جایی بخیه هام درد نکنه

۳ پاسخ

سلام هرکار کنی تا وقتی بخیه هاتو بکشی درد میکنه😂بعد راحت میشی

اگه سزارینی شیاف دیکلوفناک بزار

😆😂میخوای بمون همونجا

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین ۱ ماهگی