۲ پاسخ

ماهای بالا اب دور بچه کم میشه برو سونو اب کم بشه بهت میگه نشتی کیسه اب نداشتی انقباض نداری

میگن علائم نداره دوستم یهو رفته بود سونو گفته بود خشک شده از بس آب نمیخورده دیگه گفتم عمل کنه نگران نباش سعی کن مایعات زیاد بخوری

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان دلبرکوچلو🧿🧸 مامان دلبرکوچلو🧿🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری