علایم کم بودن آب دور جنین کسی میدونه من تو 34تمام رفتم 10بود

۴ پاسخ

ده خوبه
مایعات زیاد بخور

من سر دختر اولم از ۲۵هفته شد ۸یا۹ علایمی هم نداشتم

برا من دو روز بود تکون نمیخورد رفتم بیمارستان سنو گفت اب دور جنینت کمه تو ۳۷ هفته ۳ روز بودم سری اورژانسی بستریم کردن بچه رو بیرون اوردن خدارو شکر همه چیش خوب بود

حرکات کم

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی