۴ پاسخ

من میبرم آتلیه اکثرا ولی کلیپ تو خونه زیاد براش درست میکنم

تصویر

عکس غذا خور شدن بگیر من پسرم رو بردم آتلیه ولی این عکس برای تو خونه میشه

تصویر

پنج ماهگی پسرم 😁🤑💸😎

تصویر

برا من

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان .🐣. مامان .🐣. ۹ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۷ ماهگی