۱۸ پاسخ

قم ۳۰۰ با انژیوکت

نه بابا شهر ما که دوتا کوش ۳۰۰تومن

من یجا پرسیدم گفت ۱۵۰۰ با گوشواره ضد حساسیت
ی دکتر دیگه گف ۳۰۰ با گوشواره رفتم همینجا ولی روز اول گوشوارهه سیاه شده رنگ ثابت ک ضد حساسیت نبود

من بردم دیشب با گوشواره هاش 370

با انژیوکت پرسیدم گفت ۸۰۰

نه بابا چه خبره من بردمش تازه اسپری سر کننده هم زد براش۳۰۰گرفت

من دادم ۶۰۰با گوشوار

با انژیوکت و گوشواره روکس استیل ضد حساسیت و با پک بهداشتی ۱۳۵۰

منم مطب دکتر ۱/۳۰۰ کردم
همراه گوشواره‌ی روکش طلا
ولی برو درمونگاه ها برات بکنن هیچ فرقی نمیکنه

من دوماه پیش ۵۰۰ دادم با گوشواره و با روش انژیکت دخترم دوبار گوشواره رو از گوشش کشید یبارم گوشواره رو تو دهنش گذاشته بود دیگه ننداختم الان سوراخش کیپ شده

من،200دادم 80هم دادم ب گوشواره مخصوصش

واسه دخترم سوراخ کردم ۲۰۰ شد

برای دختر من با گوشواره ۵۰۰ شد

بردم طلا فروشی ۳۰۰

تفنگی ۱۸۰۰؟؟؟چخبره من پنجشنبه بردم ۳۵۰ خود گوشواره هم ۱۰۰ گرفتم از داروخانه کلاشد۴۵۰

برا دخترم ۴۰۰ گرفت

دویست تومنه

بندر هم ۳۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان ❤️سیده دلوین❤️ مامان ❤️سیده دلوین❤️ ۱ سالگی