خانم ها بتا تیتر ۲۱۸۰ خوبه برای هفته من؟ ‌

۴ پاسخ

بله خوبه

عاره خوبه ولي حتما ٤٨ ساعت بعد توي همون ازمايشگاه تكرارش كن ك رشدشم خوب باشه انشالله

خوبه گلم

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته هجدهم بارداری
مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته هجدهم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری