۳ پاسخ

وزن بچه رو روی نمودار میبرن درصد رشد بچه مشخص میشه.بین ۴۰ تا ۷۰ نرمال هست.زیر ۴۰ بچه ریزه.غذاهایی بخور که رشد بچه رو زیاد کنه.صبح ها هفته ای دوبار فرتی ارد برنج با مغزیجات و یکبار حلیم بخور.تخم مرغ هر روز بخور.برای غذا هم پروتتین مثل گوشت مرغ زیاد بخور.کباب خیلی خوبه البته کامل پخته باشه.خوراک نخود خوبه.

یعنی خوبه وزنش

یعنی وزن بچه تون نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان سید سبحان 💙 مامان سید سبحان 💙 ۱ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی