خانوما صدک ۶۲ درصد یعنی چی ؟

۴ پاسخ

چقدر خوب
خودت هم‌وزن اضافه کردی؟ چقدر؟؟

خیلیی خوبه خداروشکر
یعنی نسبت به هم هفته های خودت نی نیت از ۶۲ درصشون بزرگ تر از ۳۸ درصدشون کوچیک تره
من ۲۵ هفته رفتم ۴۸ بود گفتن نرماله

یعنی بین ۱۰۰بچه بچه تو از۶۲تاش تپل تر

وزن بچه روی نمودار
مثلا ۴۰ تا ۷۰ مناسبه
کمتر از ۴۰ وزنش کمه یا بیشتر از ۷۰ وزنش زیاده

سوال های مرتبط

مامان آیدن مامان آیدن ۸ ماهگی
مامان حلما🩷🎀 مامان حلما🩷🎀 ۶ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد