سلام دخترم خیلی دست بزن داره چکار کنم

تصویر
۲۵ پاسخ

عزیزم ... تورو خدا عکس کوچولوهاتونو نزارین چشم نخورن

این دختر زدنشم قشنگه 😘😘😘

ماشاالله بهش

خوشگلا اخلاق مخلاق ندارن همینه ک هست

ماشالله
چیکار داری بذار بزنه خب😂😍

چقد من عاشق دختر چشم رنگیم ده ت خودم چشمش قهوه ای شد. با این که شوهرم چشمش دقیقاً رنگش چشم دخترته

والا پسرمنم دست بزن داره ی سیلی میزنه توگوشم وصورتم که نگو‌

الهی بگردمش هزارماشاالله هزارالله اکبر ، عیب نداره یادش میره

ویییی خدا عروسکه ک من کوچیک بودم یه عروسک داشتم فکر کردم همون عروسکمه🥺🥺قربونت برم

خدا حفظش کنه عزیزم رنگ چشاش ژنتیک هست

ماشاالله🧿🧿🧿🧿🧿

ماشاالله خداحفظش کنه شبیه برادرزاده ام هستش عزیزم

این حق داره بزنه 😅

خب این جوجو بایدم بزنه😍بزار بزنههههه این نزنه کی بزنه ماشاالله

خدا ب کسایی ک خوشگلی داده اعصاب نمیده 😂😂😂

از سرش میفته یمدته

بزار بزنه

.چیکارش داری

وششش از این کتک خوردن لذت داره

این زدنشم شیرینه😂😂😂دختر منم داره کاری نمیشه کرد

پسر منم خیلی میزنه بابام کتکم نمیزد اما الان بچه میزنه😅

طبیعیه خوشگلا اخلاق ندارن....

نباید بذاری هر بار باید بگی مامان نازه یا هرکسی.... دستشو بگیری بگی نزنیم کار بدیه باید ناز کنیم

آخ قربون دخترت بشم من 😍

بزار بزنه 😂😂😍😍

ب قیافش ک نمیخوره شیطون دست بزن داشته باشه😂

ووششش

سوال های مرتبط