۵ پاسخ

من برا همین مورد دخترم سه روزه بستریه گفتن عفونت تو خونشه اکه تبش پایین نیومد آزمایش بگیر ازش🥺

ببر دکتر تشنج نباشه یه وقت🥺🥺🥺🥺

عزیزم وقتی علائم تب داره و دست و پا یخ میزنه یعنی تبش خیلی بالاست ببر دکتر

احتمالا گیر داره بچت

بچه منم همیجوری شد آوردم بیمارستان 5 روزه درگیرم میگ تو خونش عفونت هس

سوال های مرتبط