خانما کسی بچشو با صبر زرد از شیر گرفته ؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم یه سوال دارم ازتون درباره خیاطی چون این روزا گوگل بازنمیشه

آره من

اره من ولی کم بزن بالانیاره

من تلخک زدم

من چسب زدم گفتم زخم شده درد میکنه

من سرکه سیب میزنم😑

من با تلخک

صبر زرد نزن خیلی طعمش ناجوره، تلخک بزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی