۶ پاسخ

من هم شیرپاستوریزه و هم محلی میدم.

از شیر گرفتم ولی جاش شیر کاکائو فقط میخوره شیر لب نمیزنه

من گلم

من من.

من اره

من من من

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان آریاوآرشیدا مامان آریاوآرشیدا ۲ سالگی
مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی