کی بچشو ار پوشک گرفته تو این سن؟؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم تو چرا نیستی

سلام عزیزم منم بچم همسن رادوینه اگه موفق شدی وراه حل خوبی داشتی بامنم درمیون بزار

عزیزم مادرشوهرت بهتره

الان‌ خوب نیست‌. هم‌ خودت‌ هم‌ بچه‌ اذیت‌ میشید

عزیزم الان موقع پوشک گرفتن نیست اصلا ک

من گرفتم دوماه

الان تایم از پوشک گرفتن نیست که عزیزم.

من گرفتم یکسال و ۷ ماه

سوال های مرتبط

مامان آے پاراسی๛♛ مامان آے پاراسی๛♛ ۲ سالگی