مشهدیا منطقه تون ارومه یا نه

فرزند پروری

۷ پاسخ

خداروشکر که هرکی یه غلط اضافه بکنه خودش کم کم میفهمه ...فقط ماهم باید پشت هم باشیم که این سلیطه های ماهواره ای تو خونه نشین دیگه جرات نکنن از زیر پتو بچه های مردم رو تحریک کنن ...ممنون از بچه ها ...پاک کرد ...

بله خداروشکر

اره آرومه

ما ساكن اهوازيم يعني عربيم ارومه ارومه

آره خداروشکر سفید شد

دیشب افتضاح بود امشب آرومه

منطقه شما ارومه؟

سوال های مرتبط