سلام چندهفته برم سونوقلب جنین؟

۴ پاسخ

هشت هفته تموم که شد برو تا خیالت راحت بشه ، زودتر بری اگه نشده باشه استرس می گیری ،

سلام۷الی۸هفته
و تا هفته۱۰وقت هست برا تشکیل

بزار بعد دوهفته برو راحت این دو هفته هم صبر کن
بری بگه نداره میخایی ناراحت بشی ولی هشت هفته کامل

سلام
همون هفت الی هشت هفته بری خوبه

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌ام بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین وآرسین 🐣 مامان آیلین وآرسین 🐣 ۴ سالگی