خانما کسی جواب تابپک قبلیمو نمیدونست؟

۱ پاسخ

براساس آخرین پریودی که ۶ آذر حساب کنی میشه ۶هفته و سه روز باید بری سنو قلب دیگه اونجا صد در صدی بهت میگن چند هفته ای هستی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی 🤰🏻🥹 مامان تودلی 🤰🏻🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان فندوق 🐣♥🥺 مامان فندوق 🐣♥🥺 هفته دهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری