۵ پاسخ

آبجوش نبات یا چایی نبات بخورید

ماما گفت خوب نیست
خوردن نعنا ،نه عرقش بخورید نه دمنوشش

با اب بخور

یکم بخور من معدم اذیت میکنه امپرازول دکتر داده و شربت ام جی

نه عزیزم یه ذره بخور

سوال های مرتبط

مامان رادمهر جونی😍❤️ مامان رادمهر جونی😍❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد