سلام این قرص واسه چیه؟؟!

تصویر
۵ پاسخ

دخترم اسهال داشت دکتر بهش داد

اگه آنفولانزا داری حتما بخور عزیزم سه روز اول اثرگذاریش بیشترم هست
جلوگیری می‌کنه از پیشروی ویروس توبدن
پسر منو همین نجات داد

برای سرما و انفولانزا

ضد آنفلوآنزا

نمیدونم‌.کجا بوده؟

سوال های مرتبط

مامان 👶گل پسری😍 مامان 👶گل پسری😍 ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی