این دارو ها واسه قارچ کشاله ران خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

تریامسینولون آن آن پماد ضد قارچه....‌برونتیف یا همون کتو تیفن یرای حساسیت فصلی

اگه برای خودته
قرص اسکلوییر عالیه

عزیزم شربت فکر کنم مال حساسیت باشه ولی ان ان برای مریضی های پوستی

پماد کلوتریمازول هم برای قارچ خیلی خوبه . شربتی که عکسشو گذاشتی ضد حساسیت و گلودرد فک می‌کنم باشه

منم قارچ پوستی دارم چندساله
قرص بینافین ۲۵۰ هر ۸ساعت میخورم الان چند ساله میخورما خیلی بهترم دیگ قارچ ندارم ولی باز پیشگیری میکنم اگه‌نخورم عود میکنه

ان ان که برا قارچه، اون شربته نمیدونم برا حساسیته چیه نمیدونم ولی برا سرفه میدن دکترا

مگه دکتر نداده اینجا کسی دکتر نیست

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

سوال های مرتبط