۲ پاسخ

اره همچیش نرماله منکه راضیم

من سوپرامیل میدم،،خوبه البته 1ماهو نیم وزنش نکردم ولی راضی ام بنظر خودم وزن بیشتر ژنتیکی

سوال های مرتبط