خانوما کسی ازمایش غربالگریش مثبت بود یکی واسه سندروم دان ؟

۳ پاسخ

من مثبت بودم سقط کردم‌

برا منم مثبت بود

واسه من ریسک‌متوسط بود،سلفری دادم امروز

سوال های مرتبط

مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری