❌❌❌
‌‌‌
کسی با آمپول باردار شده

۷ پاسخ

من با امپول ازاد سازی که اولش ۵تا تقویت تخمک و دوتا ازاد سازی که خداروشکر باردار شدم

اره من

من دوماه سینال اف زدم و اچ ام جی بعدم آزاد سازی نگرفت
یک‌ماه ۱۰سیکل رفتم سونو دیدم فولیکول هام ۲۳بودن خداروشکر آزاد سازی زدم و اقدام کردم گرفت شکرخدا

خیلیا دیذم با ازادسازی

من نزدیک یک سالو نیم اقدامم باردار نشدم نا امید شدم🥲 دکترم رفتم دیگ ادامه ندادم

آره من با آمپول های آزاد سازی

با آمپول میشه مگه

سوال های مرتبط

خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری