خانوما کسی با امپول ازاد سازی باردار شده ایا؟

۵ پاسخ

منم کلا یبار زدم نشدم تنبلی داشتم

من ماه قبل زدم رهاسازي رو
که متاسفانه منفی شد

این ماه هم آمپول زدم
۴ روز دیکه موعد پریودیم هست

واسم دعا کنین لطفاااا این بار بشه دیگه

من

من با دوبار آمپول آزاد سازی باردار شدم

من

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی🥺 مامان مامان نی نی🥺 هفته هشتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری