واقعا شیرخشک ar پیدا نمیشه ده تا داروخونه رفتم دوتا گیرم اومد دوتام که ۶ روز نمیکشه حجمش کمه
شیرخشکای رژیمی نیست اقا واقعیته نیست من قبلا میخریدم ۱۷۰ دیروز به زور یدونه پیدا گردم ۲۰۰
من پنجشنبه خریدم پوشک مولفیکس ۶۲ عددی سایز۴ ۵۳۰
والا شوهرمن امروز شیرخشک خرید با کدملی ۱۵۰تومن.اینجا گفتن آزاده ها باید ۴۵۰خریدکنیم ولی ۱۵۰بود، مای بیبی ۳۸تایی هم ۳۱۸تومن
اگ نخان گرون کنن یادآوری میکنن بهشون🫠ک اینا رو یادتون رفت گرون کنید
من امروز مای بیبی سایز ۳ خریدم ۳۶۰
همسر من خرید شیر خشک ۱۵۰ تومن
اما خانما حرف اشتباهی نمیزنن
خیلی ها دارن از مردم سواستفاده میکنن بابت قیمت ها
والا ما قیمت قبل میخریم هم شیرخشک هم مای بیبی. هست هم که بخریم نایاب نشده. ولی شیرخشک دیروز ی داروخونه رفتم نداشت امروز خریدیم
صبح مولفیکس خریدم ۳۲۵ سایز ۴ یکی از دخترا میگه نه همچین قیمتی نمیدن بابا خودم صبح خرید🤦🏻♀️
وااای جدی میگی واقعا شده؟
چراپیدا نمیشه؟من عصری رفتم گرفتم...
شیرخشک ۱۷۶تومن بود شده ۲۰۴تومن البته ازادش
ها والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.