علایم دیابت بچه چیه زیر٢سال

۴ پاسخ

بچه یهو لاغر مبشه رشد بچه خوب باشه مشکلی نداره

فقط ببر آزمایش ، به علایم نیست
حتما هم ۸ ساعت ناشتا باشه

کل علایم دیابت
به نظرم در مرحله ی اول بوی دهن که بوی شبیه میوه گندیده میده مثل پرتقال
آب زیاد میخوره
دستشویی زیاد میخوره
خیلی غذا میخوره
پرخاشگر وعصبی میشه
خوابهای بد میبینه که شروع به گریه می‌کنه
بی‌قراره
یبوست داره
ناحیه تناسلیش زیاد بخاره

چاقی.

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی
مامان فرشته هام مامان فرشته هام ۲ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
مامان یاسین و متین مامان یاسین و متین ۲ سالگی