خانوما من هنوز هیچی نخریدم واسه سیسمونی🥲

۱۱ پاسخ

وقت داری انشالله
مشکل خریدش نیست که خواهر مشکل پولس اگر‌باشه دوروزه‌ خریدا تمومه...

من یکم سفارش دادم ک اینترنت ها قط کردن نمیدونم کجاست

سلام عزیزم مشکلی نی تو این گرونی یواش یواش بخر خوبه حالا تو هنوز ن وقت زایمانته منی ک یکماه دیگ زایمانمه چ هنوز تکمیل نیستن

انشالله زودی بخری عزیزم

۳۰هفته خوبع برا خرید برو بخر

منم هیچی

خدا نگذره از این نسل قدیم، که این چیزا رو مد کردن، مادر با بچه تو شکم باید بره وسایلی بخره که تا ۲ سال آینده هم بچه نیازش نمیشه 🙆‍♀️😵‍💫

منم مگه درد و گرفتاری میذاره ما دو دیقه‌ به روز خوش فک کنیم

منم همینطور

هنوز دوماه نیم دیگه مونده انشاالله با دل خوش خرید کنی

منم.

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد