من هنور هیچی سیسمونی نخریدم خیلی دیره؟؟؟؟

۲۱ پاسخ

دیره چون هفته ت بالاس نمیتونی راحت بچرخی من ۶ماهگی رفتم باز کمردرد گرفتم

من همین دیروز رفتم خرید بشدت قیمت ها بالا بود فروشنده ها میگفتن که تازه قیمت ها جنس جدید بیارند از اینم گرون تر میشه اصلا مونده بودم چیکار کنم با این قیمت ها

برو زودتر عزیزم منم همین چند روز پیش رفتم اینفدر سخت بود نمیتونستم اصلا راه برم سنگین شدم پاهام درد گرفته بود از ی طرف دستشوییم میگرفت همش همون ادم سبکه باید بره بگیره خیلی بهتره

منم نخریدم هنوز

نه ولی دیگه شروع کن

پول باشه یه روز میخری همرو

منم هيچي نخريدم

منم هنوز نخریدم..البته نی نی دوممه🥲فقط هم بخاطر شرایط...تا بهمن ک حالم بد بود و زیر سرم بودم..تا خوب شدم جنگ شد و بلاتکلیفی ...کاش باردار نبودم توی این شرایط😭هیچچچ ذوقی ندارم بخدا دیگ..

از این لحاظ دیره که دیگه خودت سنگین میشی و نمیتونی راحت بچرخی و خرید کنی وگرنه کلا پول باشه تو یه روزم خرید جمع میشه ولی فشار میاد به خودت

نه اینکه عزیزم برو بخر فقط توی مغازه ها رو صندلی بشین که اذیت نشی یا یکمشو از سایت سفارش بده

همه رو تو یک روز میتونی بخری نگران نباش فقط زودتر برو هم قیمتا هر روز بیشتر میشن هم دیگه داری به زایمان نزدیک میشی سخته برات

خیلی دیره که من همه رو بعد انومالی خریدم دو روزه. چون آدم سنگین میشه

بستگی داره به خودت ،من دیگه اصلا نمیتونم زیاد سرپاباشم مدام دستشوییم میگیره اونم حتما باید فرنگی برم دیگه جایی نمیتونم برم خونه ام

پول کافی باش دوروزه میش خرید

من بارداری دوممه تازه شنبه میخوام برم بخرم البته ‌هرچی ک لازمه میخرم

سنگین میشی هی اذیت میشی

نه عزیزم اول وسایل بیمارستان و کیفش بخر بعد با خیال راحت بقیش

هرچی دیرتر بگیری واسه خودت سخت تره
من ۷ ماهم همه رو گرفتم هفته پیش رفتم یه پاپوش بگیرم انقدر خسته شدم کمر درد گرفتم چندبار رفتم سرویس

نه گلم وقت بزاری همشو میتونی تایم کوتاه بخری اول لیست کن ضروری هارو راحت تر پیش میره خریدت

دیر نیست قیمتا بشدت زود میره بالا

نگران نباش عزیزم
یک هفته ای میشه خرید کرد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان نیلا🥹🍒😍 مامان نیلا🥹🍒😍 ۳ ماهگی
مامان لاوین و کارن مامان لاوین و کارن ۱۰ ماهگی