مامانا رفتم بتا دادم دعام کنید لطفا

۱۱ پاسخ

چی شد عزیزم رفتی ازمایش دادی

چیشد عزیزم

ایشالله که مثبتی عزیزم .برامنم دعا کن من یکشنبه باید بتا بدم

انشالله مثبت عزیزم با خبر های خوب میایی

انشالله که مثبتی عزیزم منم صبح رفتم آزمایش🥹

انشاالله مثبتی

انشالله مثبتی

انشالله مثبت باشه عزیزم
ولی اگر منفی ام بود خودتو نباز من دیروز بتا دادم منفی بود بیبی ام زدم منفی بود روز چهاردهمم ای یو ای دکتر گفت س روز دیگ تکرار کن باز ولی دیگ منفیه خدا هرچی بخاد همون میشه انشالله مراحل بعدی

مثبته انشالله

انشالله مثبت بشی گلم

ایشالله که عزیزم مثبته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری