۶هفته رفتم آزمایش بتا دادم ۵۹۱ کم نیست؟!

۸ پاسخ

نه عزیزم خوبه مبارک باشه عزیزم
دعامون کن 😍😍😍

آخرین اقدامتون کی بوده؟

خوبه عزیزم

عالیه😍

مال من ۲۳۹ بود ۷ هفته قلبش تشکیل شده بود

لقاح دیر گرفته

عالیه

نه عزیزم خوبه...لقاحتون دیر بوده

سوال های مرتبط

مامان اوینا و تودلی مامان اوینا و تودلی هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری