بچها ازمایش تیتر بتا دادم ۵۰ بود نوشته مثبت ولی کم نیست ؟

۷ پاسخ

گلم ممکنه لقاح دیر گرفته،مهم اینه بعد ۴۸ ساعت دوباره آز بدی و بالا رفته باشه انشالله

چقد تاخیر داری؟

اولا کمه یهومیره بالا

نه عزیزم مهم درست بالا رفتنشه ۴۸ ساعت دیگه تکرار کن

باید تکرار کنی فک کنم

باید دوروز دیگه تکرار بشه وعددبتا بره بالا

با چند رو تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری