گلم ممکنه لقاح دیر گرفته،مهم اینه بعد ۴۸ ساعت دوباره آز بدی و بالا رفته باشه انشالله
چقد تاخیر داری؟
اولا کمه یهومیره بالا
نه عزیزم مهم درست بالا رفتنشه ۴۸ ساعت دیگه تکرار کن
باید تکرار کنی فک کنم
باید دوروز دیگه تکرار بشه وعددبتا بره بالا
با چند رو تاخیر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.