۱۰ پاسخ

مبارکه

شاید بتابوده بیشتراز ۷۰۰ عکسشو بفرس

مبارکه عزیزم
اره خوبه

مبارکه گلم به دکتر نشون بده بهت میگه نیاز ب تکرار احتمالا

عزیزم مبارکه
فقط حتما ۴۸ ساعت بعد تکرار کن چون تاریخات مشخص نیست
اگه دوبرابر یا یکم بشتر از دوبرابر شده بود که عالیه
بالای ۱۵۰۰ هم فکر کنم بشه بری سونو البته واسه قلب نه ها زوده
واسه معاینه که خدای نکرده خارج رحمی نباشه و اوکی باشه همه چی

مبارکه عزیزم

من فقط ازمایش دادم گف حامله ایی ب بتا نگاه نمی‌کنم نکردم
مهمه؟؟

مبارکه

چند روز تاخیری

عالیه مبارکه

سوال های مرتبط