شاید زود رفتی عزیزم دو هفته دیگه مجدد برو انشالله قلبشم ببینی
اگر واژینال میگرفت بهتر مشخص بود داخل یا خارج رحم
بتا تیر به فاصله 48 ساعت رو تکرار کن اگر عددش دو برابر یا بیشتر شد روند بارداریت خوبه
چند روز تاخیر داشتی ؟
علائم خطر بارداری خارج رحمی رو بدون،تا دو هفته صبر کن،بعد برو سونو
ولی هر دل درد ناگهانی ،خونریزی،افت فشار خون شدید لمس سفت شکم باید سریعا بری بیمارستان
زود رفتي سونو شكمي ٧،٨هفته رو ب زور مشخص ميكنه
عزیز منمچند روز اینجوری شدم دوبار رفتم سنو دفع دوم دید احتمالن لحاق دیر گرفته
بتا تون مثبت شده؟؟
خیلی زود رفتی اگه بتا مثبت باشه حداقل تا ۷ هفته به بعد باید بری
زود رفتی
عدد بتا باید بالای هزار باشه ک تو سونو نشون بده
تازه باردار شدی ۴ هفته دیگه برو
وا شاید خارج رحم بوده
خب شاید زود رفتی سونو عزیزم تو این هفته فقط سونو واژینال معلوم میشه
ضخامتت هم پایینه عدد بتات چند بود
چرا سن بارداری رو نزده
سونوباید۱۰هفته بری
زودرفتی سونوعزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.