قطره آهن سیدرال خوبه یا اویفر یا لیپوزفرو

۸ پاسخ

من ایروفیکس میدم

من لیپوزوفر میدم

سیدرال بهتره بنظرم
پسر من اویفر و لیپوزوفر رو نخورد مزه تافی میدن دوست نداشت مزشو

سیدرال خوبه

تو ب پسرت از ۵ ماهگی سوپ دادی؟چیا ریختی توش

لیپوزوفر

من لیپوزوفر میدم .
مزه تافی وانیلی میده خوشمزه ست
قرمزش آهنش ۷ آبي ۱۴ .
هرکدوم دوست داری بده

ببخشید اشتباه تایپ شد

سوال های مرتبط

مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان آرمین کوچولو مامان آرمین کوچولو ۸ ماهگی
مامان قندونبات😋 مامان قندونبات😋 ۱ سالگی
مامان آرتا👼🏻✨ مامان آرتا👼🏻✨ ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی