۱۲ پاسخ

ویان اسم قشنگیه

بنظر شما دلارا قشنگه یا لیانا منم دنبال اسم برا دخترمم🥰

من میزارم لیان

نفس مامان

نفش پناه نبات نیکا رز سلین

آلما 😍

من اسم دخترمو میزارم مهوا

دیا یعنی‌نورچشم

من اسم نیکی دوست دارم

آنیل .

برای من پسر شد دختر بود میزاشتم دلانا یا آتاناز

من می‌خوام اسم دخترم بزارم پناه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملورین💞 مامان ملورین💞 ۱ ماهگی
مامان رونیکا🧸🪐 مامان رونیکا🧸🪐 ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان maman مامان maman ۵ ماهگی